Bra eller dåligt?

Godkväll!

Måndag. Brukar vara en av de bästa dagarna. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här. Engelska muntligt, helt ok. Tillochmed ganska bra. Franska, skrattade sönder magmusklerna. Samhällskunskap, vill inte säga det, men lite tråkigt faktiskt. Jag fick ju bara lyssna på de i min klass som redovisade, inte på R. Det var synd. Plus att jag fick reda på att jag kanske inte kommer att hinna redovisa på torsdag. Ganska sorgligt. Jag blev upprörd och skrek på mina vänner. Stackars dem.

Naturkunskap, film, gäspningar och tankar om saker som inte hade i mitt huvud att göra.

Gympa, trött och möjligtvis inte världens bästa tränare. Hemma och försök till kemiplugg. Kemiprov: VG+. Helt ok.

Utvecklingssamtal, bedömningslabb och skolsyster imorgon. Inte en bra dag alltså.

Godnatt.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Med bra inställning så blir det en bra dag ska du se! Man gör det roligt ;) Den där kom ihåg mig man kryssar funkar inte för mig, äre så? <3

2011-04-11 @ 23:05:03
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0