Farewell Hanna

Hanna har precis åkt iväg till Frankrike. Hon lyfte för typ 20 minuter sen. Det känns tomt. Jag saknar henne redan! Och när hon kommer tillbaka (på fradag) så har jag åkt till landet (på torsdag). Så jag får vänta till på tisdag för att träffa henne. Jag säger bara: Thank god for the cellphone!

Idag har det varit jättefint väder (obviously!) och det har jag utnyttjat genom att vara ute nästan hela dagen. Varit i bläckan och vid min gamla skola. Klappat getter, lekt, gungat och ätit glass. En bra dag, ja, det var det.

När jag kom hem pratade jag med Hanna fram tills hon åkte. Nu har jag bäddat sängar och nu vet jag inte vad jag ska göra! Kanske blogga lite mer inlägg. Ja, det är bra!

Vi hörs!


På franskan, passande nog! Ha det så bra nu Hanna!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klump att du åkte dom dagarna! Jag saknar dig syster! <3

2011-04-23 @ 13:20:11
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0