Hepatica

Dålig uppdatering, jag vet! Fy! Men jag har varit på landet både idag och igår, och i fredags så var jag så galet trött!

Men nu, efter en liten paus så kommer jag tillbaka, jag lovar! Har ni haft en bra helg? Det har jag, jag har legat i solen hela dagen idag, i linne och tights, fattar ni?? Så himla underbart!

Jag hade egentligen tänkt att jag skulle göra matte, kemi, engelska och öva samhällskunskap, men det blev bara matten och lite engelska gjort. Jaja, bättre än inget, eller hur?

Vi satte upp studsmattan också, lovely! Så jag har kört saltos, frivolter, handvolter och flickisar tills jag blivit yr. Så härligt, har verkligen saknat det!

Snart blir det sushi till middag och sen ska jag öva samhälle och kemi. Vi hörs senare idag!


Blåsippor på landet! Våren är verkligen här nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin bild! Låter asnice asså, jag vill sola i våren också hoppa studsmatta :( orättvist <3

2011-04-10 @ 22:56:12
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0