I am number four

Tjena tjena!

Underbar dag idag, inte sant? Härligt väder och allt! Imorse var jag först och tränade och sen, när jag kom hem, gick jag och Mattias ut och satte oss på kajen. Varmt och skönt var det! Vi satt där i nån timme och sen åkte vi färjan över vattnet och gick sen tillbaka hem.

Nu på kvällen var vi och såg I am Number four. Riktigt bra film, rekommenderas verkligen! Även om jag tappade min iPhone ett antal gånger, på grund av att jag blev så rädd, haha! Men spännande och bra var den. Bio är nästan det bästa som finns, jag måste se lite fler filmer nu på lovet!



Imorgon ska jag träffa Emma! Det blir kul!

Vi hörs senare!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0