In love for a while

Ååh, ingen blogging på länge nu. Inte bra!

Igår var jag först och tränade och sen träffade jag Emma hemma hos henne. Jag var där resten av dagen och vi hade jätte trevligt! Och just det! Innan jag kom dit köpte jag ett par sånna där skor som man blir tränad av. Det är otroligt sköna!

Idag var jag och tränade igen och sen har jag varit och klippt mig. Bara toppat. Jag och Mattias åt suchi sen, efter att vi varit och klippt oss och fixat min cykel.

Nu på kvällen har jag packat och gjort matte. Imorgon åker jag till Hasselö, så bloggandet kanske kommer i andra hand. Har jag internet så ska jag självklart blogga så mycket jag kan. Jag kommer hem på måndagkväll.


Äntligen har eurovision programmen börjat! Det här är min favorit än så länge. Man blir så glad av den!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha klippte mig med idagXD Och jag var tvungen att kolla på melodifestivals genomgången efter det!

Jag och Rebecka kollade på det och det var också vår favorit haha! Puss

2011-04-20 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0