Övertalingsförmåga

Godmorgon godmorgon!

Jag har sovmorgon idag, vi har ingen svenska, så jag börjar 10.30, det är ju gaanska skönt!

Sen har vi kemi, vilket känns lite jobbigt, att börja dagen med kemi... Men det går nog bra! Senare idag ska jag ha Samhällsredovisning, nervöst! Men det ska bli skönt att få det överstökat. Egentligen skulle vi ju inte redovisa imorgon, men jag pratade med Arvin, och han var trevlig nog att byta plats med oss, så nu ska de ha efter lovet och jag och Josephine ha nu.

Josephine var liiite tveksam först, men jag övertalade henne att om jag fixade allt så skulle hon gå med på det (om det gick). Så jag pratade med Arvin, och när han sa ett litet okej, så sprang jag dirrekt till Robert och frågade och han sa att det gick bra (sa ju att han inte skulle säga nej!)! Jag tror att du tycker att det är lite skönt, eller hur Josephine?

Mer idag då? Hmm, nej, ska försöka göra så många läxor som möjligt, så att jag inte behöver ha dem över lovet!

Vi hörs senare!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0