Prata prata prata

Nej nej nej! Åh, jag vaknade precis från en hemsk mardröm, fruktansvärd. Det får inte inträffa. Jag tror att jag
måste berätta den för någon, då händer det inte! I vilket fall,

Har ni sovit gott? Hoppas det! Ni kanske sover fortfarande? Jag skulle egentligen kunna sova en stund till, men jag orkar inte. Det är så tråkigt att bara ligga och försöka men inte kunna sova.

Jag har insett en sak om mig själv, nu under de senaste veckorna; Jag älskar att prata med människor, jag får verkligen en kick av det. Att ha en diskussion eller att bara småprata om något med någon, det får mig att bli alldeles glad och uppåt. Så var det inte förut. Fram till för ungefär 1-2 år sedan, då hatade jag att stå i rampljuset och att prata med folk. Nu är det helt tvärt om.

Jag tror att det är mest därför jag tycker om att gå i skolan. Att få gå omkring och prata med folk, det är inte lika lätt här hemma.

Så turligt nog ska jag snart till skolan! Haha! Vi ska ha g-test i matte nu på morgonen, förhoppningsvis går det bra. Vi har också franska och kemi, det betyder lite extra magmuskler (ifrån allt skratt på franskan) och en trasig hjärna!

Vi hörs ikväll!

Våren!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0