Spirited Away

Hej på er alla!

Jag sitter med Mattias och tittar på Spirited Away, älskar den filmen. Även om den är lite läskig. Ikväll har jag varit barnvakt åt Viktor, tillsammans med Mattias.

Först var jag och träffade Hanna, Lea, Lina och Alexandra vid medis, sen åkte vi till tanto (fyllisstället-läskigt!) men det var trevligt ändå, vi spelade kort och åt digistivekex. Jag var tvungen att gå ganska snart efter vi kom, så jag tog 4an och när jag kom hem lagade jag och Mattias Ministronesoppa till middag. Det blev väldigt gott!

Efter middagen åt vi glass och jordgubbar och såg på både Kim Possible och Ice Age, minnen! Jag har ätit typ 1,5 liter jordgubbar idag, jag är gaanska mätt! Tur att jordgubbar är nyttigt, haha, det är så gott!

Imorgon åker Hanna iväg till Frankrike, jag kommer att sakna dig syster! Jag tror att det är bäst att du stannar hemma, eller att jag följer med!

Godnatt alla fina!


Mums!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den filmen är så bra :D!!

2011-04-17 @ 11:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0