Stieg som hatar kvinnor

Jag vet att ni inte tycker om när jag skriver om skolan, men jag måste göra det eftersom jag vill komma ihåg allt jag gör! Därför tänker jag nu skriva lite om i fredags osv.

Så, vi började med engelska på morgonen, och jag var trött och hungrig. Alltså inte världens bästa kombination. Det resulterade i en väldigt dålig koncentrationsförmåga! Men iallafall var lektionen inte så jobbig, vi pratade typ om hur man skriver ett formellt brev. Och så pratade vi om när nationella proven är. V.18. Det blir en jobbig vecka, kan jag säga er!

Iallafall- när engelskan var slut (vi fick sluta tidigare) så gick jag omkring lite planlöst, mina vänner hade gått och lagt sig (i sofforna) i ljushallen. Jag gick ner när jag hade fått en komplimang om vår redovisning. Då kändes dagen bra. Neri i ljushallen hade jag och Pantea kuddkrig, det var kul, haha! Men sömntutorna blev lite arga när de fick kuddar i ögonen...

Matten var som vanligt, fast Pantea tycker att jag var lite för trevlig mot våran lärare, men jag tycker att så är jag ju alltid! Haha, det är liksom min specialitet, förstår ni! Det är så himla kul att försöka linda dem runt sitt lillfinger, en utmaning liksom!

Svenska, och min koncentration är nere på noll. Vår lärare får ett utbrott som ingen (inte ens han) tar på allvar. Jag är så hungrig att jag säger "Stieg som hatar kvinnor" när jag egentligen skulle säga Stieg Larsson eller Män som hatar kvinnor. Livet är hårt asså! Grymt sa grisen.

Tacos. Det är gott. Det var också vår lunch. Men det fanns ingen ost. Tummen ner!

Vi satt ute efter lunchen och flätade våra hår. Det var varmt och fint. Men vi fick bara en fläta var. Halva håret var flätat och halva var utsläppt. Vi var vrålsnygga!

Naturkunskap och se på film. Fyra av fem toasters. Kanonkul!

Ingen idrott och sen loooov!

Resten av dagen har jag redan skrivit om! Så vi hörs snart igen!

Perfekt fläta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0