Toutes les nuits

Hej hej på er!

Vi hade aldrig bedömningslabb idag, irriterande nog. Det är jobbigt eftersom jag hade förberätt mig för en riktigt jobbig vecka, och så blir allting uppskjutet till efter lovet. Antiklimax i allra högsta grad.

Vi hade ingen svenska idag heller, så vi hade alltså kemi och sen världens rast tills bilden skulle börja. Då var jag hos skolsyrran, det gick bra. Vi pratade om hur jag mådde osv. Kult.

Bilden var ok och sen var jag kvar i skolan i ca 4 timmar. Klockan 16.50 hade jag utvecklingssamtal. Det gick bra, vi pratade om gymnastiken och hur länge jag faktiskt kommer orka vara kvar.

Jag var alltså i skolan från 8.00 till 17.30. 9,5 timmar alltså. Galet! Hanna tog också min telefon och facerapade mig ganska rejält... Illa. Men lite kul också, måste jag erkänna!


Franska låtar är bra grejjer det!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Franska <3

2011-04-14 @ 23:12:46
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Forever <3

2011-04-14 @ 23:30:35
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0