Black Swan

Hej hej alla glada!

Nu är det lov! Påsklov tillochmed! Detta firades stort med jordgubbar, glass, sol, pizza och bio!

När skolan var slut åkte jag, Josephine, Lea och Hanna in till stan (efter ett kort intressant möte) och hämtade ut biljetter till Black Swan. Sen köpte vi jordgubbar på hötorget och mjukglass, och gick och satte oss på Sergels torg. Mitt i den härliga solen! Där satt vi en stund tills vi gick för att köpa solglasögon osv osv. Kortspel är något vi ägnar oss mycket åt, även idag. Vi spelade sjuan på biblioteket i Kulturhuset och gick sen till Pizza Hut. Sen gav Lea sig av för att göra drastiska ändringar av sitt hår. Jag såg precis bilder, det blev hur fint som helst!! <3

Jag, Josephine och Hanna gick till bion och intog våra finfina platser. Filmen var väldigt bra, men läskig och konstig. Men jag gillade den iallafall! Även om jag darrade efteråt.

Efter filmen bar det av hemåt, jag är så himla trött! Fast jag ska videoblogga nu, kommer upp snart!

Lite lånade bilder av Lea:

Jag och Syster! <3

Josephine och Lea! <3

Jag ser alltid så koncentrerad ut när jag gör "V"-tecknet! Haha!

Franska konstnärer. Inget konstigt alls.


Ha en fortsatt bra kväll och ett riktigt trevligt lov!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha fett tuffa vi är! Gillar oss, vi är bäst och coolast :D <3

2011-04-15 @ 23:13:24
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Lea

Hej snälla snälla sofia!:D jag brukar inte vara kinkig med bilder, men snälla SNÄLLA ta bort den där bilden på mig. Det var nog den osexigaste bilden på mig någonsin! :S



Fett niceiga bilder annars? vart hittade du de???? :D ;)



Puss och godnatt på dig annars och jag hoppas att middan du lagade till dina bröder blev lyckad! ;) <3

2011-04-16 @ 22:43:36
URL: http://blackkey.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Hanna, du har så rätt!! :) <3



Det är klart jag tar bort den om du vill det, Lea!



Du vet, alla paparazzis som alltid jagar och tar kort på mig! ;) Haha, nejdå, jag tog dem med min iPhone :D



Den blev väldigt lyckad, mycket gott! :) Godnatt, puss på dig! <3

2011-04-17 @ 00:54:36
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0