CW och VM

Sitter här i min ensamhet och äter köttfärssås. Vet ni vad jag har gjort idag?? Ja, just det. De vet ni ju, jag har ju skrivit om det ett antal gånger. Jag var på Grönan och såg Christian Walz. Det var så himla coolt. Fantastiskt. Otroligt. Spektakulärt. Och alla andra superlativ.
Först träffade jag Hanna och Josse i tc och vi åkte lite spontant till hägerstensåsen med röda linjen. Där satt vi och spelade kort ett tag. Sen åkte vi till Pizza Hut och åt buffé. Vi satt där tills Josse somnade och då gick vi till en park som hette Bergsgruvan.
Sen gick vi omkring på söder och kom till Waynes. Chai Latte, ni vet. Därifrån åkte vi till tc och mötte Josses kompis och åkte vidar till Den Gröna Lunden. När vi kom hade de inte släppt in till dansbanan vid lilla scenen, så vi satte oss och pratade om granar och tallar. Mycket intressant. Och alla hade rätt.
Sen fick man tillslut gå in och vi fick platser längst fram!! Lite på sidan men whatever. Det var ändå riktigt nära. Han var jättebra!! Och vi fick oss en liiiiten överraskning...
Veronica Maggio kom!! Så himla cooooolt!
Efter konserten fick jag och Hanna krama, ta bild, autograf på papper och på armen av honom! Och jag frågade vad trummisen hette. Han hette Per.
Efter jag har sett kändisar blir jag helt i extas. Jag och Hanna flög hem och skrattade och var helt höga hela vägen. Vi har bestämt att göra om det här!

Kommentarer
Postat av: Hanna

En bra dag och underbar kväll med dom bästa personerna! :D Såhär borde alla dagar vara! <3

2011-08-09 @ 00:59:17
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag håller helt klart med dig!! :D <3

2011-08-09 @ 01:26:45
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0