Break of dawn

Heeeej! Godkväll på er, vet ni vad jag har gjort idag? Varit på Grönan och sett Eric Saade! Coolt va??!
.
Först var vi i skolan och sen åkte vi hem innan vi träffades halv 7 i slussen (vi=Hanna, Lina och jag). Där tog vi färjan och sen gick vi och satte oss på en bänk. Vi var ju så tidiga. Saade var väldigt bra, men jag störde mig på en av dansarna som var en tjej, och hon hade nästan inga kläder. Det var ganska opassande och förstörde faktiskt lite av showen.
.
Efter Eric så tänkte vi ta färjan, men den var full, så vi gick upp till spårvagnen. Det var en gammal spårvagn och det var en konduktör med väldigt rolig röst på. Han hade exeptionellt bra hörsel. Han hörde allt jag sa, typ "22 personer, eller hur att det bara är 22 personer här" Han bara "Det är nog inte 22 personer här" och så började han räkna alla. Lite knasig var han. Och hans röst hördes genom märg och ben. Jag sa också typ "haha, oj det var visst nödstopp" på skämt, och han kollade på mig väldigt konstigt. Udda människa, men gav oss några skratt.
.
Sen hade vi självklart tur och missade tunnelbanan från östermalmstorg och fick vänta på nästa. När vi kom till slussen tog jag en buss som inte stannade där jag skulle av, men busschauffören var snäll och gjorde det ändå. Tur, annars hade jag hamnat i Nacka!
.
Lite bilder:
.
Och en film!

Kommentarer
Postat av: Lea

Gud va skoj!! :D och gud vad du passar i lugg sofia!!! :O saknar er!!! ^^ <3

2011-08-27 @ 08:31:36
URL: http://blackkey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0