Kräftor

Jag är ute på landet nu, vilket betyder att jag bloggar ifrån iPhonen. Det som är jobbigt är att man inte kan skriva direkt på blogg.se, utan man måste först skriva en anteckning som man sedan klistrar in, osv... Jobbigt!
.
Iallafall, ikväll kommer våra vänner Sofia och Filip och deras föräldrar hit. Vi ska ha kräftskiva, så innan det ska jag baka bröd och fixa lite här hemma med familjen. Tyvärr regnar det som jag vet inte vad! Men jag vet att det kommer att bli kul ändå. Vi har alltid fantastiskt roligt tillsammans!
.
Igår var vi hos våra andra kompisar här på tynningö, vi har aldrig varit hos dem förut. De bodde väldigt fint och utsikten var helt otrolig, jag vill ha deras veranda!! Det var väldigt trevligt, det enda dåliga var att vi cyklade dit (väldigt jobbigt att cykla i uppförsbackar med Viktor på cykeln, förövrigt) och när vi skulle cykla hem vid 23.30 var det kolsvart och regnade som bara den. Som tur var fick vi skjuts hem. Men cyklarna står kvar, så vi  ska åka och hämta dem nu!
.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0