Nytt utan dialekt

Tjena tjena!!
.
Sitter och dricker juice (läs: saknar Lea). Väldigt intressant! Det är paus i True talent nu, jag började precis kolla. Perfekt timing... Ser ni på det?
.
Idag körde skolan igång på riktigt, med Samhällskunskap som första lektion. Det var ganska kul, det bästa är att vi har en så lite grupp, bara 14 personer! Läraren verkar också ganska bra. Vi fick mest leka lekar och lära känna varann bättre idag.
.
Första fysiklektionen i gymnasiet ngnsin följde, och läraren där var också bra! Vi fick göra ett test, liite jobbigt. Sen var det engelska med ännu en ny lärare, Måne Beate (jobbigt att ropa båda namnen när man vill ha hjälp), hon var också superb. Hos samtliga saknar jag bara den göteborska dialekten...
.
Efter skolan åkte jag, Alexandra, Hanna, Lina, Josephine och Sarah till Åkeshov och badade, jag var duktig och gjorde volt från trampolinen! Det gjorde Hanna med, hennes var nog snyggare. Jag och Lina simmade Budda-sim hela längan, det var jobbigt i armarna (för de som inte vet, så är Budda-sim när man har benen i kors och bara simmar med armarna.
.
Jag var tvungen att gå tidigare än de andra, pga jag skulle hinna hem innan gympan. Men det var väldigt kul tiden det varade, haha! Gympan ikväll gick väldigt bra, de var så himla duktiga idag!
.
Imorn blir det sovmorgon, skönt!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lea

Åååh juice!!!



Saknar dig med fina sofia!!! :'D <3

2011-08-27 @ 08:22:48
URL: http://blackkey.webblogg.se/
Postat av: Lea

Skype snart!!! ush vad det var länge sen :(

2011-08-27 @ 08:23:49
URL: http://blackkey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0