POP rocket

I lördags var jag alltså på landet och hade kräftskiva med Sofia och Filip. Det var väldigt kul, trots att Sofia var trött, haha!
.
Vi fick äta mycket kräftor. Typ 10 stycken, och massa västerbottenpaj med/utan kantareller och mitt fina hembakade bröd. Jag börjar bli en duktig bagare! Det var iallafall väldigt trevligt. De gick hem runt 12 och jag somnade vid 1, sen sov jag till 11. Det var ca det längsta jag sovit på hela lovet!! Dumt av mig, jag kunde inte sova igår.
.
Jag åkte hem från landet 13 igår och sen träffade jag Emma, hon ska åka iväg till London och studera i ett år, jättekul för henne! Men jag kommer att sakna henne<3 Men vi ska åka och hälsa på henne, någon gång i december.
.
Det var kul att träffa henne, vi fikade på espresso house, och pratade om allt möjligt. Jag fick även reda på vad man kan använda sitt csn-kort till, hehe!
.
Ha en fortsatt bra kväll!
Ps. Glöm inte Fredrik och Filip idag 22.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0