Sommar del 1

Okej, det är löjligt att ens försöka få in min sommar i ett inlägg. Det måste helt enkelt bli flera. Men vi böjar väl från början!

Första veckan på sommarlovet åkte jag till Höganäs (Skåne) på gympaläger. HAr inte några bilder därifrån, det var mest träning och fullt upp. Vi hade en dag ledigt och den spenderades i Danmark- Hälsingör.
Jag hann nästan inte landa hemma förrän vi var påväg till Tynningö och midsommarfirande med Appelgrens. Vi åt lunch och middag, spelade miljoner spel, badade och hade 5-kamp. En av de roligaste midsommrarna någonsin!
Hem från Tynningö, hämta upp en ny fin bil, gå till optikern, ta spruta och sen iväg till Hasselö, allt på mindre än 20 timmar! 1 juli (31 juni, som optikern skrev på mitt papper) var vi på H-ö.
Det var där jag har spenderat 5 veckor nu. Rågö är en ö bredvid där jag bor och det är där jag jobbar hela sommrarna. Jag älskar det!
Nu kör vi lite bilder:
Emelie alias Flugan
Min skjuts till jobbet
Min fina Lina, som är så gott som min lillasyster!
Den vackraste rosen jag någonsin fått! (från E och S)
Nu måste jag gå! Det kommer mycket mer typ ikväll elr imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0