Sommar med Ernst

Woho, det börjar gå upp med läsare igen! Bra där.
.
Och god morgon förresten!
.
Igår hade jag först gympa, som i tisdags och onsdags, och resten av dagen var jag bara hemma, tog det lungt och spelade Plants vs. Zombies med Viktor. Ganska skönt att ha sånna dagar också.
.
På kvällen följde jag med mamma och handlade i Nacka (efter jag hade sett House 1a avsnittet på s7!!) , jag gillar att vara med när hon handlar, då får man ju välja vad som ska köpas! Jag la i massor med frukt, både fryst (till smoothie) och färsk. Ni skulle sett Ica maxis fruktavdelning!!
.
På Ica maxi har de nästan allt. Massor med bra filmer. Så jag köpte en film som heter Sucker Punch. Jag och Mattias såg den igår. Den var hur bra som helst! Ni måste se den.
.
När vi kom hem från Ica satt pappa och Viktor och tittade på "Sommar med Ernst", jag kom genast att tänka på Emelie. Jag saknar henne! Hon är i Grekland nu och hon älskar Ernst. Han skulle ha kräftskiva, det ska vi också ha, imorn!
.
Idag ska vi ut till Tynningö, men jag tänkte kanske ta med datorn, eller blogga från mobilen.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0