Victoria och Daniel

Jag läste idag om accesskort eftersom jag ska ladda på ett imorn tänkte jag. Och då såg jag att det (iallafall förra året) fanns ett kort med Victoria och Daniel. Det skulle jag vilja ha!! Men jag tror inte att det finns kvar, typiskt!!
.
Appropå det så pratade jag med min idrottslärare idag, och gissa vem han är bästis med!! Daniel. Prins Daniel!
.
Så jäkla coolt, jag blev helt mållös. Han har träffat Victoria massa gånger också, jag vill också! Så coolt.
.
Så, nu har jag lättat mitt hjärta.
De är så söta! Och hon är ju gravid nu, jaaa!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bengt???? :O

2011-08-23 @ 17:39:23
Postat av: Sofia

Jaaaaa!!

2011-08-23 @ 21:10:12
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0