Where is my angel?

Så himla typiskt, när jag väl hade börjat blogga bra så åker jag iväg igen. Till tynningö den här gången. Men nu är jag hemma igen, vet inte hu länge jag är kvar här nu, men nästa helg ska jag iallafall vara på T-ö igen och ha kräftskiva.
.
Idag vill jag även säga ett speciellt grattis till Emelie och Sebastian som fick sommarlov idag. Efter en hel sommar med jobb har nu Rågö till slut stängt och lovet har börjat. Grattiiiis!
.
Det som har hän under de här dagarna är att jag har solat galet på landet och jag har... *trumvirvel* ...klippt lugg!! Jag ser ut som en helt annan person, men jag tror att det blev ganska bra. Jag klippte mig i fredags precis innan gympamötet.
.
Appropå gympa, så börjar min gympa igen nu på tisdag. Då kör vi igång. Det märks verkligen att hösten närmar sig, nu på kvällarna är det svinkallt. Igårkväll vid 22.00 var det 13.1 grad!! Sommaren är slut nu, även om man inte vill erkänna det.
Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0