Time, please, slow down

Så, tiden räckte inte till, jag var tvungen att skippa Volleybollen, tyvärr. Dagen idag har varit rätt bra ändå. Sovmorgon och sen biologi då vi spelade upp vår episka "pjäs" om celldelning... MVG på naturkunskapsprovet från i somras, jag brydde mig nästan inte längre med det var väl skönt att veta. Lunch med kortspel och sen matte med nationellaövning och kortspel igen. Sen gick då jag och Lina och såg Nobelpristagarna i ekonomi, helt ok, de pratade om hästar, checkar och lån, det andra de sa var för avancerat för mina öron.
.
Jag och Lina var snabba och hann med ett tåg som tog oss till Slussen och sedan tog mig vidare till ropsten där familjen väntade med bilen som skulle till julbord någonstans avlägset på Liidingö. Villa Söderås. Väldigt trevligt och jag älskar min släkt! De är verkligen coola, mina kusiner (som är en helt annan generation) och deras familjer är särskilt nice, de är unga... fast inte, men de är ändå yngre än m och p. Och de är så roliga och trevliga, och piloter (fast i singular). Kvällen var supertrevlig, dessutom var världens sötaste sjuåring där, han hängde på mig hela sista halvtimmen och vet ni vad han sa när vi gick? Wilgot: Jag ringer dig sen, Sofia, ok?!
Underbaraste någonsin!
.
Moa vann inte idol, det var synd. Amanda var iofs också en värdig vinnare, Moa kommer gå långt ändå.
.
Nu ska jag se Sherlock och sen sova, imorn blir det städning och matte, C ya!

Kommentarer
Postat av: Josse

Lennart blev väldigt bra på bild måste jag säga!

2011-12-10 @ 16:36:53
Postat av: Sofia

Håller med, fantastisk. Fast han är ju ingenting om man jämför med snyggingarna framför!

2011-12-10 @ 16:53:15
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0