When you try your best...

Har ni glömt mig? Antagligen. Rätt åt mig faktiskt!
.
Senaste tiden har varit... bra, tror jag. Tiden har flugit iväg och jag vet inte vad jag har gjort. Skolan har tagit upp massa tid, men det gör inget, jag mår bra ändå.
.
Jag försöker leva i nuet men kommer på mig själv med att gå omkring utan att tänka och utan att se. Nu är det december 2011 och jag har inte tittat i någons ögon förrän idag. Nu kan jag inte sluta.
.
Idag var det solcup och igår var det iskall engelska. Medaljregn och solflickorna upptar mitt medvetande. Om en månad är jag ingen del av Hammarby längre, frihet.
.
Sova är det jag borde göra, se Sherlock är det jag vill göra. Imorn börjar jag 10.05 och ska framföra mitt mästerverk "Celldelning" med mina klasskamrater, Nobelpristagaren i Ekonomi, Volleyboll och Julbord men bästa släkten följer. Känns bra, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0