Lady Britt

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
Så börjar vi detta inlägg!
Idag har varit en lång dag. I skolan gjorde jag mitt svenskatal, om Pirates of the Caribbean, det gick mucho bien, MVG i svenska nu då.
På bilden lämnade jag in mitt sista kreativa arbete någonsin, skönt!
Jag såg även namnsdags-människan idag, tänkte säga grattis, men fick aldrig tillfälle... Men jaja, Grattis Robert!
Efter bilden åkte jag och Linisen till Gamla stan och köpte körsbär (typ) och satt på kajen och åt. Jag klantade mig x -antal gånger. Spillde och tappade korken i vattnet. Bra där!
Klockan halv 2 åkte jag till skanstull och skulle möta Rebeckisen, lite försenade kom vi iväg på tunnelbanan och åkte till Gamla Stan där vi köpte glass och satte oss på en annan kaj, där världens coolaste båt låg. Jag vill ha en sån när jag blir stor!
Vi satt där och pratade ganska länge, mysigt!
Och just det! Innan det såg vi Blondinbella! JAg tänkte fråga om en bild, men hon pratade med en person så jag ville inte störa, tyvärr. Men coolt ändå.
Senare gick vi vidare till seven eleven vid dramaten där jag hämtade gratis choklad ifrån appen. Vi satt vid dramaten och hade trevligt innan vi tog 2an till Rebeckas skola, Norra Real. Där skulle Emma spela upp en teater, så då fick jag se den också, hon var superduktig! Så stolt!
Efter det fick jag se skolan och sen begav vi oss hem. Hemma har jag ätit ananas och läst Naturkunskap. Delade även med mig av min kunskap till min klass på ansiktsboken, snällt av mig! JAg la upp massa ordförklaringar.
Nu ska jag läsa klart och sen sova, skola imorn vet ni!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0