MVG osv

Mitt hår såg bra ut imorse måste jag säga! Ni vet vad det betyder? Just det, bra dag!
Börjar med att jag lämnade Viktor i skolan och sen åkte vidare, kom 35 minuter tidigt till min skola, h3h3...
Då var det matte, som nästan ingen var på. Betygssnack. Oj, vilken överaskning. MVG på alla prov, vad blir det för betyg??
Lunch sen, men den hoppades över pga jag mådde illa.
Franska och film om bouillabaisse. Inte kul alls. Vet dessutom redan att jag får VG i franska. Men något positivt: Det var sista franskalektionen i mitt liv!!
Kemi skulle det bli men jag, Hanna, Oscar, Paul och Simon spelade neger och president och såg Robert. Vi tjatade om att få reda på betygen, men han sa nej. Sen sa han ja. Ingen överraskning där heller... MVG på alla prov och dessutom på redovisningen- fick jag reda på idag! Det sorgliga var att det nog var sista gången jag pratade med honom.
Kemin- betygssamtal. Ingen överrasking där eftersom den kom tidigare. Lite kortspel där med, idioter som kastade ivag kort, eller var det för hårt? Och MVG i kemi.
Slut på skolan, men gick och frågade engelskaläraren Karin om betyg. Här var det däremot överraskning. Trodde på ett VG. Vad blev det? G? Nej MVG!! Helt otroligt!!
Sen åkte jag hem och sen på gympa. Hemma har jag skrutit om betyg och nu måste jag göra Naturkunskap!
Hade förresten högklackade skor idag som gjorde j*vligt ont att ha på sig. Mina fötter är döda. Och nu svor jag också. Inte bra!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu blev jag sårad: Franskan, inte kul alls och ngn positivt, det var sista franskalektionen i mitt liv.

Jag hatar sånahär inlägg

2011-06-08 @ 21:28:26
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hanna, du vet vad jag menar!! Det är klart jag kommer att sakna lektionerna, men inte själva franskan!

2011-06-08 @ 21:40:16
URL: http://skullsuggery.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej jag förstår inte. Jag har ganska kul ibland. Du kanske bara spelar med.

2011-06-09 @ 22:50:55
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0