När livet är som bäst

  • Jag har gått ut 1an i gymnasiet
  • Jag har MVG i 9 ämnen
  • Jag åt sushi till lunch
  • Jag fick världens finaste present av min gympagrupp
  • Jag har sommarlov
  • Jag och YoCe vann på whist
  • Jag vann på Cluedo
  • Jag vann på Buzz
  • Jag åt Lax till middag
  • Jag och Lea ska ha True Blood maraton på fredag
  • Jag ska på Gröna Lund imorgon
  • Jag ska på gympaläger på lördag
  • Jag har ett sommarjobb
  • Jag är väldigt duktig på att hantera linserna nuförtiden
  • Min favoritlärare stannar kvar i skolan och slutar inte
  • Jag har de bästa vännerna i hela världen!
Sånna här ögonblick är det helt enkelt underbart att leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0