Stay

Nu har jag officiellt slutat 1an i gymnasiet! Helt otroligt. Det har gått så fort, särskilt nu på slutet. Jag kan inte förstå att jag har åkt tvärbanan till gullmars och bytt till tunnelbanan i ett år! Jag har faktiskt gjort det nästan varje dag. Samtidigt känns det som om jag har åkt till skolan högst 10 gånger!
Idag var det skolavslutning alltså. Det började klockan 10 men pga att jag skulle hämta en present som jag skulle fått i söndags ifrån gympagruppen så var jag där tidigare. Jag skulle hämta den ungefär klockan 9 hos Moa i kärrtorp, sån jag var i skolan ungefär 9.05... Så jag fick sitta där i ungefär en halvtimme innan någon annan kom. Under tiden kollade jag igenom fotoalbumet jag fick, (jag visade det även för R, hehe) och lämnade tillbaka franskaskivorna och lånade om Hannas kemibok.
Sen kom iallafall Lina och då gick vi till Göran Bryhn för sista gången i år och frågade om R skulle vara kvar nästa år. Vi har varit där ganska många gånger... Jag har alltid frågat samma sak! However, HAN SKA VARA KVAR!!!! Vi ska antagligen inte ha honom som lärare, men whatever! Det finns ju en lite chans att vi ska honom iallafall! Jag blev såå glad!
Sen var det hejdundrande rolig avslutning i aulan, och sen gick vi till våra klassrum för att "fika" (cider och nötter...) och sen var det officiellt sommarlov! Men då gick vi och letade efter våran bildlärare och sa trevlig sommar till vissa lärare. Till slut hittade vi henne och jag frågade nervöst om mitt betyg. Vad blev det då? undrar ni nu. Jo, det ska jag berätta! Det blev MVG!
Jag har alltså gått ut 1an med MVG i alla ämnen utom franska! Amazing!!! Ibland är livet bara för härligt!
Efter skolan åkte jag, Josephine, Lina, Pantea, Lea och Sarah in till stan för att äta lunch. Vi åt sushibuffé då Pantea lämnade oss. På resturangen gav jag Lea ett armband som jag gjort, rosa, lila, vitt och svart. Jag och Josephine var jätteduktiga på att knyta en knut (eller knuta, som jag sa). Men jag hoppas att hon blev glad, det tror jag hon blev! Efter sushin åkte vi till ringen och satte oss vid kolonierna vid eriksdalsbadet och spelade kort. Men det började regna, så vi åkte hem till mig. Sarah åkte hem och vi andra spelade whist. Jag och YoCe vann!!
Sen gick Josephine men de andra stannade kvar och spelade Cluedo, jag vann båda gångerna. Överlägset!
Middagen var Lax, och Hanna var inte här :(
Sen spalade vi Buzz, jag vann och förlorade, haha! Två olika gånger alltså!
Sen gick de, och nu har jag läst Twilight och imorn fyller Mattias år, så då ska va på Grönan! Kul!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0