Danny

Idag har jag gjort många saker! Imorse var jag jag och tränade och efter det köpte jag lite kläder. Ett par tröjor och lite hudlotions. Jag fjällar ju som bara den! Inte bra, om ett par dagar kommer jag att vara lika blek som mina vänner!

När jag kom hem gjorde jag lite läxor och sen bar det av till Nacka Forum. För där skulle ju en speciell artist befinna sig klockan 15.00. Danny Saucedo. Så jag och mamma åkte dit och stod i ett hav med småtjejer som skrek. Jag köpte hans skiva och fick den signerad: Till Sofia! Puss Danny.

Coolt va? Dessutom fick jag krama den underbara människan! Mysigt! Jag funderade på att aldrig mer tvätta håret, men jag ångrade mig och tvättade håret precis när jag kom hem. Jag hade ju inte gjort det på 4 dagar, på grund av gympatävlingen i Leksand. Så efter det lilla kramkalaset med Danny så kollade vi lite i affärer och åkte hem. Eric Saade var på Sergels torg idag, men jag fick inte åka tid för mamma, eller, fick och fick, hon orkade i varje fall inte köra mig, och då orkade jag inte!

Jag har gjort en del kemi nu på kvällen, men är långt ifrån klar, tyvärr! Lite smsande med min fina fina vän har också hunnits med. <3

Idag var det sista avsnittet av Solsidan! Sorgligt! Men det var kul, verkligen.

Just nu pratar jag med Josse på Fejsboken, hon säger att hon hälsar! Och hon har bara plugg i hjärnan, stackarN!



Lite fina bilder från idag:





Vi hörs imorgon!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0