Earth Hour

Happ, för ca 25 minuter sen var Earth hour slut! Släckte ni? Det gjorde jag. Duktigt! Jag satt med min familj och spelade kort. Sjuan är verkligen mitt favoritspel. Jag vann en gång och förlorade en gång, haha!
Finns i sjön spelade vi också, kul kul!
Men nu ska jag faktiskt sova igen. Jag vill ha min röst tillbaka! Ingen gympa för mig imorgon, och sen hoppas jag på att den är tillbaka! Det jobbiga är att min feber stiger mer och mer, har som högst haft 37,7. Inte bra!
Gognatt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att du inte går på gympan och skönt med inte så hög feber men man ska inte ha ngn alls! Nu har du sista chansen på dig att bli frisk annars missar du din favoritdag <3

2011-03-27 @ 12:27:29
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, jag måste blir frisk nu! Katastrof att missa måndag! <3

2011-03-27 @ 12:59:57
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0