Ego

Hej igen allihopa!

Är det bra med er? Med mig är det mycket bra! Det har varit en bra dag idag. Jag fick förvånanade nog MVG på engelskatexten, och jag ska få jobba med Josephine på samhällskunskapen. Vi ska redovisa 5 sist. Vi hade en frågesport på samhällskunskapen som skulle bestämma vem som skulle redovisa först respektive sist. Det var väldigt svåra frågor, och det tog ganska lång tid att göra den, något som Robert hade väldigt roligt åt! Men Josephine och jag fick 14/15, bra jobbat Josephine!

Har badat nu på kvällen, och försökt skrubba bort min solbränna, eftersom jag fjällar så mycket. Jobbit läge! Men det ser lite bättre ut nu!

Jag har också pratat med Lea och nu ska jag kolla på franska glosorna och sen sova! Vi hörs imorgon!

Ursäkta för alla bilder på mig, mina vänner tycker att jag är lite för ego... Men jag måste säga, att iblan kan jag inte sluta titta på mig själv, haha! Typ som när jag har på mig min snygga jacka!

Godnatt!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni fick faktiskt 13R för jag såg alla som rättades!! hheheeh

Jag tycker du är ganska ful faktiskt.

Godnatt! <3

2011-03-14 @ 23:22:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Men det var ju för att han rättade fel på en fråga! Tack, min vän! Det värmer! <3

2011-03-15 @ 07:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0