I need you now

Halli hallå!

Hemma från skolan och sitter i sommarkläder och äter mango! Härligt! Ändå känner jag en känsla av att jag snart kommer att bli sjukt stressad! På grund av alla prov och inlämningar som snart kommer. Det känns inte bra, men jag vet inte hur jag ska förbereda mig inför den. Jobbigt läge.

Josse, snart måste vi ta tag i samhällskunskapen alltså!

Så, eftersom jag känner mig såhär så tänkte jag ta och vila lite idag. Jag avbokade spinningen (jag tränade ju faktiskt igår!) och tänkte nu sätta mig och redigera lite bilder.

Har än så länge bara smsat med min syster och skurit mango, men det är inte så dåligt det heller!

Vi hörs senare!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej jag är också brun och gillar att visa upp mina ben! Fast jag har faktiskt en tröja som är nästan den färgen, coolt! Bra att du avbokade träningen! Inte bra att träna varje dag min vän! ;)

Mango <3

2011-03-22 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0