In the Club

Hej hej!

Jag har upptäckt att jag ofta börjar gilla en artist om jag har träffat den IRL. Jag vet inte riktigt varför, men det kanske är för att artisten känns mer verklig då. Det märkte jag särskiljt när jag täffade Danny förra veckan. Nu lyssnar jag på hans låtar och gillar dem mycket mer än för en vecka sen!

In the Club-skivan är den mest spelade skivan just nu, verkligen! Och favoritlåten är Cassandra!


När jag träffade honom förra veckan så fick jag inte ta ngn bild med honom! Tyvärr! Men jag tog ju bilder på honom iallafall! Och några har ni ju redan sett, men jag en till att visa!

Hursomhelst har jag börjat gilla honom mycket nu, och det vore väldigt coolt att få träffa honom igen! Han ska signera imorgon i Kungens Kurva, ska jag åka dit?

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0