Jobbig tid

Godmorgon allihopa!

Jag hatar den här tiden på dagen. Inte för att jag är trött utan för att jag inte har något att göra! När vi har sovmorgon vaknar jag alltid för tidigt och gör mig klar. Vilket resulterar i att jag är klar alldeles för tidigt och sen sitter jag bara här och vet inte vad jag ska göra. Det är förklaringen till att jag så ofta kommer för tidigt till skolan, jag orkar inte sitta kvar här hemma, så jag åker till skolan och ugglar istället! Hur ska jag lösa detta egentligen? Gå och lägga mig senare? Tvinga mig själv att sega? Tips är välkomna...!

Jag ska gå till skolan om ca 20 minuter. Jag får väl ta och spendera tiden så bra det går! Kanske plugga franskaglosor som är tills imorn? Aa, det gör jag!

Hejdå, ha en bra dag så hörs vi senare!


/Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är intd en bra ide att Adobe sent! Gå upp senare bara okej!? :) brA jobbat på bilden <3

2011-03-15 @ 11:47:32
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Hanna

saade inte du att att du bloggade igår?!!?! :O

BLOGGA DÅÅÅÅ!!!!! xD

Mvh en vän....... <3

2011-03-16 @ 18:59:19
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0