Omstart!

Hej hej allihopa!

Hoppas att så många som möjligt av er har hittat hit och vill fortsätta följa min blogg! Namnet på bloggen tycker jag själv är rätt bra, måste jag säga! Jag fick det från en bok som jag har läst, som heter Skulduggery Pleasant. En väldigt bra serie böcker förövrigt! Och ordet betyder i sig ungefär bus eller att man gör någonting förbjudet. Inte särskilt likt mig, men jag gillade ordet. Det är anloedningen till att jag döpte bloggen till det!

Än en gång: Välkomna hit! Jag hoppas att ni kommer att gilla det ni läser!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer följa din blogg! ;)

Vilken fin bild!! <3

2011-03-13 @ 23:39:06
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0