Sommartid

Cha cha!
Sovit gott? Jag hoppas att ni inte glömt att ställa om klockan! Sommartid är vad det är nu. Klockan är redan 9. Jag gick och la mig relativt tidigt igårkväll, det är därför jag vaknade så tidigt.
Idag ska jag läsa samhällskunskap, kanske idrott och lite kemi. Och självklartt så ska jag försöka vila lite också! Det vore ju lite jobbigt om jag inte kunde prata i skolan imorgon. Jag säger bara: tur att samhällsredovisningen inte är den här veckan, haha!
Ha en bra dag, jag återkommer senare!
Den här filmen har ni inte sett va?
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har inte glömt ställa till sommartid, hoppas lärarna har glömt det imrn! ;)

Fett tuff tjej på den där filmen jä! <3

2011-03-27 @ 12:24:13
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra bra! Haha, aa, hoppas! ;)



Jamenvisst! <3

2011-03-27 @ 12:58:25
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-03-27 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0