Tystnad...

Gogmorgon - god. Jag kan inte prata. Det det blev inte som jag hade tänkt mig. Min röst är näst intill obefintlig idag och jag hostar upp mina lungor. Ingen gympa för mig idag alltså. Så typiskt! Jag har ju redan varit sjuk i år, för bara några veckor sen, då kan jag ju inte bli sjuk nu!

Alla som känner mig vet att jag, om jag får (och även annars också!), pratar non-stop! Jag älskar att prata. Men det får jag inte göra just nu. Väldigt jobbigt! Jag kommer att fuska. Det kommer att vara helt tyst här hemma nu, eftersom det alltid är jag som pratar och får igång samtalen, haha!

Det är jobbigt att jag inte kan prata för jag hade tänkt börja videoblogga mer på riktigt idag. Men eftersom jag inte (antagligen inte ni heller) kan prata eller förstå teckenspråk, så får det nog vänta tills senare!

Idag får jag då varken träna mina gymnaster eller träna själv, men det är inte så att jag kommer att sitta sysslolös. Jag ska göra matte och läsa samhällskunskap tills min ögon också har gått sönder, haha!

Ha en trevlig dag och jag tycker att ni kan ha en tyst minut för mig idag allihopa! För att visa att ni bryr er om mitt stora i-lands problem!


Jag vill träffa mina vänner! <3

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också träffa min vän! Vila ordentligt och mycket nu, det var ett klokt val att stanna hemme! <3

2011-03-26 @ 13:29:08
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

aa, det var nog bra att jag gjorde det! <3

2011-03-26 @ 14:04:42
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0