Finally!

Min blogg har varit riktigt knasig sen igår! Jag har inte kunnat lägga upp några inlägg och inga kommentarer har publicerets! Jobbigt läge asså!

Men nu går det förhoppningsvis!

Igår och idag har varit ganska bra dagar. Igår var en kort dag! Vi hade svenska (Romeo och Julia) och sen bild (där jag blev anklagad för att ha gjort en konstig serie...) Hanna och jag stannade kvar efter skolan och fixade med våran gympalektion. I datasalen satt även lite människor från våran klass, vilket innebar att jag blev utnyttjad som kemilärare, kul kul...

Men tillslut var vi iallafall klara med planeringen, det kommer att bli en riktigt bra lektion asså, haha!

Idag hade vi bara två lektioner, för franskan var inställt, skönt! Matte då fick vi dumlegodisar och sen 3 timmars rast då jag hade panik över min framtid. Läste om universitet, juristutbildningar och pratade om gröna bussar med Oskar och Simon. Sen pratade jag med syv om att byta linje, vi får se! Sen var det min "favorit"lektion; Kemi... Det var helt ok. Jag hade iallafall rätt på en del saker.

Hem och göra klart det sista på labbrapporten (igen...) och sen iväg till gympan. Nu är jag iallafall hemma! Och hjälper Arvin med labben. Går ganska bra faktiskt, haha!

Nu ska jag göra ngt vettigt, hejdå!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför vill du byta linje? Och till vilken i så fall? :)

2011-04-03 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0