När mitt hår är fint, då vet jag att det kommer att bli en bra dag

Imorse när jag vaknade och tittade mig i spegeln såg jag världens vackraste hår. Helt perfekt. Rakt, glasigt och fin färg. Då kände jag på mig att det skulle bli en bra dag. Det blev det också. Jag fick på mig linserna direkt och fick Mvg på maB-nationella. Gr8!

Annars idag? Jag hade min sista kemiA-lektion. Och jag fick behålla kemiboken! Härligt. Ska sova med den under kudden inatt.

Samhällskunskapen var bra. Vi gjorde utvärdering av Robert. Det var lite jobbigt, jag visste inte vad jag skulle skriva. "du är bäst i hela världen" låter lite läskigt så det blev typ "du är den bästa läraren!" Hoppas att han inte böir rädd. Men han sa även att han är kvar på vår sista lektion. Det var alltså inte sista lekionen, tur!! Jag önskade honom lycka till på BB. För snart ska han få barn. Eller hans fru iallafall. Han sa tack.

Observera att jag ritade dit "10" själv och ringade in det...

Efter skolan följde jag med Lina hem till hennes nya place i typ midsommarkransen, det var jättefint! Och sen gick vi lite vilse på väg till brännkyrkehallen där jag skulle ha solcupen-tävlingen. Det gick fantastiskt bra! Alla mina 15 tjejer hamnade på prispallen, otroligt! Jag är så stolt att jag nästan spricker!


Hemma har jag gjort naturkunskaps frågor. Och nu ska jag nog sova, imorgon är det fredag, åhnej! Sista skoldagen på mer än en vecka. Shit. Jag vill vara i skolan!!

Men godantt nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra jobbat Sofia! Låter som en kanondag! :D

2011-05-26 @ 23:00:52
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0