Television

Igårkväll var en riktig tv-kväll, jag var så himla trött, så det enda jag orkade göra var att stirra på tvn. Först var det "Smartare än en 5e klassare". Det var jag. Typ. Iallafall på matte, kemi och samhällskunskaps frågorna.

Men däremot kunde jag inte stava "dubblett"! Jag trodde det var "dublett". Pinsamt!

Sen var det "kvällen är din" och jag fick se en lite tjej träffa Justin Bieber. Coolt. Även om jag inte är ett fan av honom så måste jag medge att det vore häftigt att träffa honom!

Sen var det slut och då var det filmen "Djävulen bär Prada". Den är ju himla rolig! Anne Hathaway är en väldigt bra skådespelare!



Den är verkligen bra! Jag rekommenderar den verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0