Only you can make me stay

Habari ya subui! (godmorgon på swahili)

Bra sätt att inleda ett inlägg va? Jaaa!

Idag är det lördag och det betyder att man är ledig. Den här lördagen betyder även att det är första dagen på en ledighet som varar i mer än en vecka. Med undantag för på måndag då jag ska ga i skolan lite tror jag. Sen är vi lediga i en vecka, det känns både bra och dåligt.

Igår var jag med mamma inne i stan och vi (mamma betalade...) köpte kläder. Det var riktigt trevligt. Jag fick lite nya tröjor, underkläder, badkläder och en väska. Efter shoppingen åkte vi till Jimmy's steakhouse och åt god middag!

Bra dag igår alltså. Utom att jag fick en boll i huvudet på gympan och att Hanna satte fast en ring på mitt finger som inte gick av. Det var lite jobbigt. Och ont. Men tillslut gick den av. Ringen alltså, inte fingret.

Nu ska jag göra naturkunskaps rapport, vi hörs!


Ibland är jag bara så himla snygg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra det där med ringen. Att den gick av alltså, inte fastna. Du är ful.

2011-05-29 @ 14:18:59
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0