Ansikten

Sha Sha!!
Igår sov mina fina vänner över här. Efter skolan åkte vi och handlade glass och godis och sen åkte vi hem till mig. På kvällen åt vi tacos och såg idol, sen hyrde vi filmen Frozen, den var bra och obehaglig. Enligt min kalasbra plan fick vi plats ned alla sängar i mitt rum så vi sov där. Det blev så himla varmt på natten, tyckte jag. Det gjorde inte Hanna, Josephine eller Alexandra, men jag har ändå rätt. Det kan ha varit för att Hanna och jag sov skavfötters och då blir det varmt!

På morgonen sprang Alex iväg för hon skulle jobba, och vi andra stannade och tog det lugnt. Vi kollar på fest hos Bagge och Josephine och Hanna hade kul åt friday (även på fb). Sen ringde farmor och undrade hur mycket 10^-10 blir. Så jag var ett trevligt barnbarn och berättade att det blev 1/10^10.

Klockan 12.25 stack vi, för jag skulle på gympatävling i brännkyrka. Jag var väldigt nervös, men det gick bra, det var faktiskt väldigt kul! Och vi fick massa godis, hehe.

Jag kom hem klockan sju och jag ska gå och lägga mig i bra tid idag, för imorn har jag gympa igen.

Just det; det var så kul när vi gick hem från skolan. Jag skulle berätta något för A, H och J och så gick vi samtidigt. Och jag babblade och babblade och glömde bort att andas. Så helt plötsligt fick jag slut på luft och fick inte fram ett ord till. Utom: föratt. Men det lät som "fet". Haha, det var kul! Det händer mig ganska ofta att jag glömmer bort att andas och så plötsligt måste jag sluta prata och är helt andfådd... Hehe.

Vi hörs snart igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0