Dreams (that I hope not come True...)

Jag vet inte vad det är med mig, men av någon anledning har mina drömmar varit väldigt livliga den senaste tiden. Typ den här:

Jag och farmor och farfar var på landet, och mattias hade skrivit en väldigt bra och bästsäljande bok. I slutet hade han skrivit en sån här "tack till". F och f frågade om han hade tackat dem, jag kollade och upptäckte att; nej, det hade han inte. Jag blev fullkomligt rosenrasande och tyckte att det var jättejobbigt att berätta det för f och f. Sen gick jag upp till vårt hus och helt plötsligt joggade Olle från idol förbi på vägen, då kom hela min släkt upp bakom mig och alla skrek: olleeee!! Han vände sig om och sa Hej! Sen joggade han vidare med håret studsande.

Plötsligt var jag utanför Skybar (som jag för övrigt inte har en aning om hur det ser ut) och dit skulle idolerna komma. Men av någon anledning skulle det dröja en stund så jag stack...

Till skolan, tydligen, för ser var nästa plats jag var på. Där var jag med lina och Hanna i ljudvallen och hängde på en stång, tills jag såg en gammal lärare höst upp som vinkade att jag skulle komma. Då sprang jag självklart upp dit och stod utanför ett klassrum i flera timmar och väntade på något. Men när jag till slut öppnade dörren var det tomt.

Sen vaknade jag.

Ganska udda, eller vad säger ni?

En annan dröm förra veckan handlade om att min kusin hade ett slags samarbete med stora kråkor och skator. Om någon tog något från honom pratade han med dem och då tig de upp en träsak och släppte den i huvudet på personen. I början var det linjaler och det slutade med åror. Det var jätteläskigt och personerna skulle till slut dö om de inte lämnade tillbaka sakerna. Detta utspelade sig också på mitt landställe. Jag tror att jag alltid kommer att vara rädd när jag träffar min kusin from nu, haha!

Godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0