Idol

I fredags var jag och de fina människorna på Idol. Det var så himla bra! Jag var lite otaggad, eftersom jag inte tittat på idol på hela veckan, men det blev riktigt bra och alla var jätteduktiga! Det var de bästa som gick vidare, så jag blev nöjd! Vi fick inte se idolerna sjunga, de var i en studio bredvid, men när de gick vidar kom de in till oss. Det bästa var att efteråt gick alla ganska fort därifrån, men vi knuffade oss fram till scenen och hamnade mitt bland alla anhöriga till idolerna. Vi fick ta bilder med alla utom Molly och vi pratade med nästan alla, lite grann! Som Hanna sa till André: Du var bra... Idag!
.
Personligen är min favorit nog Moa, hon är helt enkelt bäst. Jag bara: Moa, nu måste du vinna! Hon bara: Jag ska försöka! ;)
.
Så himla coolt att se dem vara människor tillsammans med sina vänner.
Hanna ville inte att jag skulle lägga upp alla bilder, så jag lägger upp de bästa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det. Där. Var. Inte. OKEJ.

Bara för att du är söt på en bild så måste du lägga ut den fast jag ser helt drogad ut? Pff

2011-10-05 @ 22:09:39
Postat av: Sofia

Som om jag var söt! Man måste bjuda på sig själv fina! Plus att du ser inte drogad ut! <3

2011-10-05 @ 22:15:24
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bra inlägg (det var mest på fb som jag menade att du inte skulla lägga ut alla men det var bra dom du tog!)! :D Fortsätt blogga nu. Jag kan hålla med lina där, kanske inte den bästa starbilden. Kul dag ;)

2011-10-05 @ 22:29:59
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0