Someone like you

Okej, nu är det slut och jag missade precis när jag syntes i bild, jobbigt läge... Tur att tv4 play finns! Nu såg jag så himla snygg jag var.
Spännande program det där!
Iaf, tänkte skriva lite om min vecka, eftersom vissa personer tyckte att jag skulle det...
Veckan var ganska händelselös, var lediga på måndagen - åt lunch med mamma och gick på spinning. Tisdagen var kort och onsdagen var fysikprov, det gick rätt bra. Jag hittade hundra kronor och fick mvg på matteprovet. TOsdag ganska kort, men fredag: Då var jag hos Lars och kollade på programmet ingen ser på! Idol alltså. De var riktigt duktiga och mina favoriter är Moa och Amanda F.
Kollar ni? Har ni några favoriter? Jag och Hanna satt och sökte på allas namn och ålder, så nu vet vi allas mellannamn, det är mycket viktigt att veta. Vi började också kolla på Jurassic Park, men sen slutade vi. Vi åt Thaimat, det var gott att testa något nytt, jag gillade det verkligen. Sen åt vi också glass, så himla gott det är med vaniljglass!
I helgen var jag mest på gympa, fyra timmar på lördan och tre på söndagen. Och vi hade gäster på lördagen, vilket var kul!
Jag har även fått en stor kärlek för Someone like you.

Kommentarer
Postat av: Hanna

bBlogg om du vill själv, det var inte så intressant fast bättre än inget :P Roshana har typ världens största hand ;)

2011-10-11 @ 18:23:22
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0