Tidiga dagar

Tredje dagen vi slutar sådär trevligt tidigt! Varken engelska eller svenska innebär att man slutar 11.25, lovely.
När jag kom hem var jag på gymmet och sen åkte jag hem och hämtade Viktor från skolan, har gjort all matte och har även kollat lite på tv. Bra dag med andra ord. Imorn är däremot en väldigt lång dag, vi börjar 9.35 men vi slutar 16.55... Och sen är det gympa, så det blir en tröttsam dag tror jag.
Men på fredag! Då ska vi tre underbara människor komma hem till mig och se på PSIIKTP (programmet som ingen i klassen tittar på) och även se lite filmer! Jag längtar!! På lördag är det gympatävling och på söndag har jag gympa, så det blir en fullspäckad helg, men förhoppningsvis kanske man kan ta det lite lugnt också...
Laaaa....
...rsschhhhhhhh
Lite sådär jätteläskig
Hanna och hennes vänner
Vännerna och en till
Cool tunnelbanebild

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder! Såna hära inlägg är bäst! :D fortsätt så <3

2011-10-12 @ 21:27:22
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0