Lucky day

Nu. Nu har jag tid för bloggande igen! Äntligen.
.
Idag hade jag fysikprov, igår hade jag samhällstest, förra veckan var det debatt och matteprov. Ni förstår nog att jag inte haft tid. Men nu ska jag förhoppningsvis inte vara lika upptagen.
Nu. Nu har jag tid för bloggande igen! Äntligen.
.
Idag hade jag fysikprov, igår hade jag samhällstest, förra veckan var det debatt och matteprov. Ni förstår nog att jag inte haft tid. Men nu ska jag förhoppningsvis inte vara lika upptagen.
.
Tre bra saker idag:
Jag fick MVG på matteprovet
Jag hittade hundra kronor
Jag tyckte att det gick bra på fysikprovet
.
Det känns så himla underbart just nu. Jag har dessutom, som toppen på bakelsen, inget att plugga.
.
Det enda problemet är att jag kommer att ha så himla mycket tvångstankar när det gäller prov nu, som att jag måste ha mina turbyxor (som jag har haft både på matten och fysiken- och hittat pengar i), jag måste ha vissa smycken, jag måste ha Vitamin Well (lila) osv. Inte bra, men men...
.
Nu ser jag på True Blood, och saknar Lea. Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0