Finally

Äntligen är den här dagen slut! Den var faktiskt inte lika farlig som jag väntat.

Det började imorse innan biologin då jag hittade en enkrona. Biologin gick bra, det gjorde även matten. Det gick mest ut på att hjälpa andra som hade skrivit upp sig på min hjälplista, haha! Det var kul! Och som tur var så frågade jag även Hampus om en uppgift som senare skulle dyka upp på provet!

På engelska var det debatt och vet ni vad?! Jag och Lina var så duktiga att vi fick MVG! Det känns kalasbra! Skönt att det är gjort nu också.

På svenskan tog Tommy upp mig som exempel när han pratade om provet förra veckan. Jag hade gjort en mycket bra inledning, där jag målade upp ett scenario. Det härligaste var att han gjorde det inför hela klassen, jag älskar när lärare gör så, man känner sig helt outstanding! Sammanlagt blev det typ MVG- på svenskaprovet, mycket bättre än jag väntade mig eftersom jag knappt ansträngde mig då jag hade så ont i huvudet.

Den var det prov och det gick bra fram till en uppgift där man skulle räkna ut maxpunkten på en 2agradare då jag helt glömt bort hur man skulle göra. Sen var det härligt att det var nästan exakt samma uppgift som dem Hampus hjälpt mig med tidigare, så då kunde jag lösa den. De två sista MVG uppgifterna var jobbiga, jag fick fram rätt svar på första men av någon anledning fick jag för mig att x aldrig kunde vara 0... Knasigt, men på slutet kom jag iaf på att det inte var så. Sista var jag helt säker på att jag hade gjort helt fel på men tydligen var det nästan rätt! Så det var ju bra!

Nu ska jag snart sova,
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0