Nervös

Godmorgon!
Idag är en stor dag och jag håller på att bryta ihop. Jag är så nervös att jag skakar. Idag ska jag och Lina ha vår debatt, om dödsstraff, på engelskan. Jag är mot, så det borde inte vara några problem. Men- det är på engelska! Det betyder att det inte spelar någon roll vilken åsikt jag har, jag kommer knappt få fram ett ljud. Total tunghäfta.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte.

Efter det (som om det inte vore nog) så ska jag ha världens matteprov, första för terminen, det är också läskigt.

Nu är jag ensam på tunnelbanan, tidig som vanligt. Vi ska ha biologi och det är ju kul! Men det är liite jobbigt att vi går ifrån 8.15 till 17.00 idag. Jag kommer att vara helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0