Baby, jag faller

10 000 meter upp i luften ser jag allt så klart.
.
Önskar att jag kunde säga detsamma. Fredag 23/9-11 och Veronica Maggio på grönan. Precis som förra veckan fick de stänga grindarna, vilket innebär 15 000 människor på det lilla området som kallas Gröna lund.
.
Till skillnad från de tidigare veckorna var jag, Hanna och Josephine där runt kvart i sex den här gången. Detta pga att vi ville vara säkra på att komma in. Det gjorde vi. Eftersom Matilda och hennes vänner redan hade varit där ett tag så fick vi krångla oss fram till dem precis framför scenen. Men runt kvart övedr 6 fick alla panik och pressade fram alla mot scenen och då klarade vi inte av trycket. Så vi gick ut och ställde oss lite mer avskilt. Det var bättre. Veronica var förstås superb, nackdelen var alla fulla mäånniskor runt om oss som puffade och knuffades. Så jag körde några välriktade armbågar i magarna på alla inom en meters radie. Det behövdes. Men jag skulle nog inte viljat stå bredvid mig om jag var någon annan...
.
Efter Maggio knuffade vi oss fram och kom med den första båten till slussen och för ett par timmar sen kom jag hem.
Imorn blir det Hellas med Hanna, det ska bli fint väder, så passa på allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0