Past

Jag hann aldrig skriva om förra helgen ju! I lördags var jag ju då i Kista Galleria och såg Ulrik Munther och Jedward. Det var kul, men det var alldeles för mycket folk. När Ulrik var där tyckte jag att det var galet. När Jedward var där... Jag kan inte ens beskriva. Man kunde inte komma fram någonstans.
.
Trots det lyckades jag få Ulriks autograf! Viktor och jag fick gå upp till honom där han signerade vår nyinköpta skiva och våra armar. När Jedward skulle signera däremot, var det så mycket folk och dessutom folk som trängde sig så vi fick ingen autograf, tyvärr. Men på kvällen skulle vi ju ändå se dem igen, så det gjorde inte så mycket.
.
Efter den hektiska dagen åkte vi hem med storgråtade fjortisar som hade fått sina liv förstörda pga inte fått några kramar av Jedward. Vi åt och sen skulle vi iväg till fryshuset för att få se våra favorittvillingar igen. Det var nästan lika mycket folk igen, men större lokal den här gången, så jag och Viktor stod en bit bakom där det var lite lugnare. Även om tjejskriken inte gick att fly ifrån. Stackars Vixie! Men vi hade kul och vi köpte varsin tröja, så det var lyckat ändå!
.
På söndagen såg jag och Mattias på ett tv-program som heter Pengarna på bordet. Peter Jihde är programledare och det har premiär 3/10. Det var riktigt spännande!
.
Måndag- orientering på gympan, annars inget särskilt, Hanna var sjuk, jag körde spinning med Jussi
Tisdag- Bara fysik, sen fick vi sluta
Onsdag- Bara Mattetest, sen skolfoto
Torsdag- Bara svenska, sen sluta
Fredag- Vanlig dag, fick 21/21 på mattetestet (har fått det på båda!), VM på Grönan
Lördag- (framtid) Träffa Hanna och åka på uppdrag i Hellas
Söndag- Plugga!!!
.
Godnatt!!
Kändis! Per Lernström från idol!
Tagga till!
Le kid! (förband)
Svåra att få bra bilder på...
Le kid och min söta Vixie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0