Vampyrläsning halva natten

Jag är så huuuungrig!! Jag vill ha mat. Snart. Har pappa sagt i en evighet nu.
.
Idag har jag inte gjort så värst mycket. Jag gick och la mig typ 2 igår, pga läste en bok som var så bra att det knappt gick att sluta. Till slut var jag tvungen, men det resulterade i att jag vaknade halv 9 och läste ut den då istället. Det var sista delen i Vampire Academy, vilket är väldigt sorgligt.
.
Resten av dagen gjorde jag matte, solade, tränade och nu sitter jag vid datorn. Ikväll måste jag se Inception, jag har ett enormt sug efter att se den.
.
Igår var det fredag och det betyder sovmorgon till 10.05 och sen biologi och matte. Efter skolan åkte jag, Lina, Josephine och Sarah till Högdalen och simmade. Jag simmade 1,5 km frammåt och 150 m bakåt. Man vad ganska trött i kroppen efteråt, förstår ni nog.
.
På kvällen satt jag, som sagt, och läste min bok. Men jag övertalade också m och p att se på Red Riding Hood med mig. Det är ju så bra! Sen tillbaka till läsningen.
.
Ni måste läsa den serien, om ni inte gjort det. Den är fantastisk. Jag har börjat älska Ryssland pga den. Dimitri är en man från Ryssland i böckerna, och han är helt fantastisk. Åhhh, jag vill inte att det skulle ta slut!
Tydligen ska böckerna bli film också, hoppas att de inte gör mig besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0